

Har du en ejendom, hvor der en gang imellem er behov for en vicevært, eller vil du gerne have tekniske og praktiske opgaver i hjemmet outsourcet? Så kan ejendomsservice være en løsning for dig, hvis du ikke selv føler, du har tid eller ekspertise til at tage dig af det. Læs med og find ud af hvad professionel ejendomsservice blandt andet kan hjælpe dig med.
Normale opgaver for en vicevært
Fungerer lampen ikke mere, eller er der brug for at blive indsat nye døre i huset? Det kan også være, du skal bruge trappevask eller hjælp til viceværtsopgaver? Disse småopgaver vil være rare at kunne få løst med det samme. Det kan du, selvom du ikke har en fast vicevært tilknyttet. Flere firmaer, der udbyder ejendomsservice, vil med glæde sende en handyman afsted mod din ejendom og hjælpe dig med disse praktiske udfordringer, så du kan få ordnet det hele – uden selv at skulle bruge meget tid eller energi på det. Og hvis der tilfældigvis måtte være en opgave, som ejendomsserviceselskabet ikke kan løse, vil de med høj sandsynlighed have kontakter, der kan hjælpe dig videre.
Vedligeholdelse af brandalarmer
En anden post, som er nødvendig og vigtig, er brandsikring. Det er også en opgave, som du nemt kan outsource til en eventuel ejendomsservice. Det kan eksempelvis være, at man gerne vil have implementeret et ABA-anlæg, nærmere betegnet Automatiske Brand Alarmeringsanlæg, så en eventuel brand hurtig kan opfanges og alarmeres videre i systemet. Når man installerer et ABA-anlæg, er det lovpligtigt at få det eftertjekket og gennemgået med jævne mellemrum, så man er sikker på, at det fungerer optimalt. I sammenhæng med denne proces skal der udfyldes en driftsjournal. Dette er en opgave, som et firma, der specialiserer sig i ejendomsservice, vil kunne udføre for dig, så du trygt kan føle, at virksomheden er sikret.